موقع مدرسة مستعمرة الرى باسنا
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لو عاوزه تضايقي اخوكي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سحابه امل
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 36
نقاطى : 55
سمعتى : 3

مُساهمةموضوع: لو عاوزه تضايقي اخوكي   الأربعاء مايو 25, 2011 2:39 am

لأى بنت مقهوره



وعايزة تنتقم من

أخوها وترفع

ضغطه


**لو فى مبارة فى التلفزيون**

لو فى مباراة والأخ متحمس أقطعى الحماس ده

ازاى

أنا اقلك

استنى لحد ما يندمج اوى مع المباراة

وهتعرفى أنه اندمج لما تلاقى عنيه مفتوحين على

الااااخر ومش همه حد يعنى ممكن تجيبى صاروخ تفجريه

جنبه ولا يلتفت



هنا بقى قومى بشغلك

روحى جيبى قطعه قماش وبخاخ التنظيف واقفى عند التلفزيون وامسحى الشاشه

واذا قال ابعدى

قوليله أنا مش فاضيالك أنا بنضف وبمسح

وبعدين روحى جيبى المكنسة واكنسى المكان اللى

هو فيه وحاولى كل شوية تكنسى قدام التلفزيون

يعنى لا صوت ولا صورة

وغطى عليه ولا يهمك

ولوقال ابعدى وحسيتى أنه هايحدفك بحاجة

قولى يعنى اسيب البيت كده والضيوف جايين في السكة

وبعدكده اعملى أنك نسيتى الكيك فى الفرن

ودوسى على رجليه واجرى وماتبصيش وراكى


*عند النوم*

لما تحسى أنه دخل فى النوم وسمعتيه بيشخر

هاتى اى طفل يقابلك ابن اختك او اخوكى الصغيرين

ابن الجيران ان شالله ابن البواب

ودخليه يلعب فى اوضته فوق راسه

وقوليله الأطفال احباب الله



اوتعالى وهو فى سابع نومه وارجفيه

الرجفة اللى يصحى مايحسش

بنفسه الا وهو قاعد

وبكل برود قولى عايزين نخرج



ولوشفتيه مش رايق ومالوش خلق

اوعى تخافى هى دى فرصتك

بس خلى بالك من حركات اديه

وحضرى مفتاح اوضتك علشان هاتحتاجيه

واضحكى على شكله وعلى شعره وقعدته

وعلى هدومه

واذا قال ابعدى علشان أنا مش رايق

زودى العيار حبتين

ولو حسيتى باى غدر

استعملى مفتاح اوضتك واقفلى على نفسك



*وقت المعركة*

ولو طقت فى دماغك وحبيتى انك تقومى

بمعركة انتى وهو

لازم تجهزى نفسك من كل ناحية

1/اللبس:لازم تلبسى تريننج علشان يسهل الجرى

2/الشوشة لازم تلميها

واليوم ده ياريت تكونى حاطة حنة على راسك

علشان مايتجرئش يلمس شعرك

3/مفتاح الاوضة لأن الإحتياط واجب



1اذا بدأت المعركة اوعى تبينى انك خايفة

وأول ما ايده تطول

اوعى تستسلمى واديله

طراااااااااااااااااخ

بالبوكس فى عينه علشان مايشفش ادامة

وحطى رجلك ادامة



وعلى طووووووووول

على اوضتك اللى مجهزة مفتاحها قبل كده

بس نصيحة اقعدى يومين لايشوفك ولا تشوفيه

لأنه عاوز ينتقم لكرامته




وممكن يوريكى النجوم فى عز الضهر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الاء السيد
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

العمر : 20
عدد المساهمات : 40
نقاطى : 108
سمعتى : 0

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوزه تضايقي اخوكي   الأربعاء مايو 25, 2011 5:39 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
TOP ~ MAN
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

العمر : 29
عدد المساهمات : 51
نقاطى : 104
سمعتى : 0
الموقع : www.rayy.mam9.com

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوزه تضايقي اخوكي   الأربعاء مايو 25, 2011 10:04 pm

والله ما تعملوا ايه مش حطفشونا !!

قول حاجة يا احمد خالد



TOP ~ MAN



... when all else is lost the future still remains ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://rayy.mam9.com
Yo$$eF EzZ
عضو جديد
عضو جديد
avatar

العمر : 20
عدد المساهمات : 9
نقاطى : 13
سمعتى : 0

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوزه تضايقي اخوكي   السبت يونيو 11, 2011 1:03 pm

ههههههههههه انتم اذكياء جدا بس اغلب الماتشات الحلوه على المشفره يعنى اعتبروها احكام اعدام و المثل يقول ابعد عن الشر وغنيله lol! Twisted Evil


عدل سابقا من قبل Yo$$eF EzZ في السبت يونيو 11, 2011 1:04 pm عدل 1 مرات (السبب : *****************)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لو عاوزه تضايقي اخوكي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
موقع مدرسة مستعمرة الرى باسنا :: بعيدا عن المدرسة :: المنتدى الترفيهى-
انتقل الى: